Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

κλίκκ


Ξεκινάει ο χειμώνας όπως κάθε χρόνο...Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός είχα παρατηρήσει ότι δύο συνεχόμενες χρονιές έβρεχε την 1η Σεπτεμβρίου. Έτσι είχα την εντύπωση ότι την 1η Σεπτεμβρίου βρέχει...κάθε χρόνο. Την επόμενη χρονιά είχα καθίσει στο μπαλκόνι του σπιτιού μου και περίμενα. Ήταν απόγευμα και εγώ περίμενα να αρχίσει να βρέχει...και πράγματι και για 3η χρονιά έβρεξε. (Μετά όμως μεγάλωσα και έμαθα...Έμαθα ότι δε πρέπει να πιστεύουμε σε τέτοια πράγματα, ότι πρέπει να είμαστε λογικοί και σοβαροί και να μη παρασυρόμαστε από παρορμήσεις και αστήρικτες υποθέσεις γιατί στο τέλος μπορεί να μην πάνε τα πράγματα όπως θέλουμε και να στεναχωρηθούμε!! Δεν είναι απίστευτα ξενερωτικό να μαθαίνεις ότι δεν υπάρχει "μαγεία" στον κόσμο και οτι τα περισσότερα πράγματα εξηγούνται με κάποιον ενοχλητικό, τις περισσότερες φορές, τρόπο; Θα μου πεις τώρα...και τί θες ρε φίλε; να μην μαθαίνουμε πως λειτουργούν τα πράγματα γύρω μας; Και εγώ θα σου απαντήσω οτι: ναι, ναι, φυσικά και να μαθαίνουμε, απλά λέω ότι είναι ξενερωτικό...). Η μυρωδιά της βροχής είναι κάτι που μπορεί και με κάνει να νοιώθω ελεύθερος για κάποιο λόγο. Με κάνει να θέλω να βγω έξω και να εισπνεύσω μέσα μου όλη την αίσθηση της βροχή, όλη της την δύναμη, όλη της την ομορφιά! Η μυρωδιά αυτή...προέρχεται από όλα τα συστατικά που συνθέτουν την ύπαρξη! Είναι η μυρωδιά του κόσμου που θα θέλαμε να ζούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου