Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Δεδομένα ημερολογίου













  • Κανονίσαμε να βρεθούμε έξω από το ψυχιατρείο.
  • Έριξες την ιδέα να πάμε στου Μπόγιαν για κρασί.
  • Στο δρόμο σου έλεγα για τον πατέρα μου.
  • Περάσαμε μπροστά από μια σύναξη των μαρτύρων του ιεχωβά που μόλις είχε τελειώσει.
  • Όλοι φορούσαν άσπρα κουστούμια.
  • Εμείς φορούσαμε μαύρα ρούχα, και σίγουρα δεν ήταν κουστούμια
  • Περάσαμε από μια όμορφη περιοχή της πόλης και σου είπα ότι εδώ μένει ο παππούς μου.
  • Περάσαμε έξω από το σπίτι του παππού μου και σου είπα ότι εδώ μένει ο παππούς μου
  • Παρακάτω συναντήσαμε τον παππού και τη γιαγιά μου να γυρίζουν από την βόλτα τους.
  • Οι παππούδες μου συνήθως γυρίζουν σπίτι από τις 8.
  • Η ώρα ήταν 10
  • Μας εξήγησαν ότι έπεσαν τα κλειδιά του παππού μου καθώς έφευγαν από εκεί που κάθονταν, γύρισαν για να τα βρουν και τώρα πάνε σπίτι.
  • Φτάσαμε στον Μπόγιαν σχετικά γρήγορα, και καθίσαμε.
  • Το μαγαζί ήταν άδειο.
  • Το δίπλα μαγαζί ήταν γεμάτο.
  • Ο Μπόγιαν και η οικογένειά του κατάγονται από τη Σερβία.
  • Έκατσε μαζί μας,
  • ήπιαμε λευκό κρασί και φάγαμε μανιτάρια και μπιφτέκι με τυροκαυτερή.
  • Ευθυμήσαμε
  • Γελάσαμε
  • Ήπιαμε
  • Είπαμε ιστορίες
  • Μας είπε για το μακρινό χωριό που επισκέφτηκε με τη μηχανή του και για το γλέντι που έκαναν εκεί.
  • Ήπιαμε
  • Μας έδειξε φωτογραφίες από το laptop
  • Μετά μας πρότεινε να δούμε την αρχή του “Bruno” (ταινία)
  • Είδαμε όλη τη ταινία
  • Γελάσαμε και σοκαριστήκαμε
  • Η ώρα πήγε 2
  • Φύγαμε
  • Στο δρόμο μου έλεγες για άκυρα σκηνικά από την φοιτητική σου ζωή στη Κρήτη
  • Μου είπες για το σπίτι σου και για το ποιοι έρχονταν να μείνουν εκεί
  • Για το βράδυ που καλέσατε πνεύματα και μετά φυγαδέψατε τους «καταζητούμενους»
  • ...Για το πώς αλλάζει μια μέρα από τη μια στιγμή στην άλλη
  • Πήραμε τον μακρύτερο δρόμο προς το σπίτι
  • Μου είπες για την κοπελιά που γύριζε τον κόσμο με τον σκύλο της τον Stinky και για το μαχαίρι που κρατούσε δίπλα στην καρδιά της
  • Σου είπα για τα μεθύσια στην Αθήνα και στη Πάτρα
  • Σου είπα για τοτε που γυρίσαμε σπίτι μεθυσμένοι και δε βρήκαμε το φίδι στο κλουβί του
  • και για όταν βγαίναμε στην πλατεία μεθυσμένοι φορώντας πουκάμισα με τα μανίκια δεμένα στην πλάτη, σέρνοντας μαζί μας λούτρινα γατάκια
  • Προσγειωθήκαμε και χαιρετηθήκαμε λίγο πιο κάτω από τα λύκεια, στο γνωστό σημείο
  • Ήταν πλέον ξημερώματα της Δευτέρας 17 Αυγούστου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου